Wednesday, April 25, 2007

Chytili nám Lubsofta

No, kedysi som pouzival hovnoprogram zvany Strong DC++ - cca 2 roky dozadu -samozrejme som zdielal iba svoju vlastnu DVD tvorbu a linuxove distribucie - pretoze zdielanie chranenych diel je zakazane. ALE stahoval som si hudbu a filmy - ved predsa ked je to zakonom povolene, tak mohlo ku mne prijst aj 4500 policajtov, mohli by mi akurat fukat práškový cukor do riti - pretože sťahovať hudbu/filmy z internetu, nech sú akokoľvek a čímkoľvek chránené je priamo autorským zákonom dovolené, a ešte mám odložený list od ministerstva vnútra, pretože o túto problematiku som sa kedysi zaujímal, a tam sa píše, že je to povolené.

A tam som videl tohto chujka, ze Lubsoft - on mal niekoľko 100 giga nazdieľané a stále plné sloty + rýchlu linku. On si o to priam koledoval - toľko veľa zdielal, mal verejnú IP - ideálny obetný baránok.

A keby som aj zdieľaľ niečo nedovolené, tak predsa nemám verejnú IP, takže policajti mohli akurát tak hovno, a nie ma vypátrať, pretože pri neverejnej IP je na jednu IP verejnú zavesených niekoľko 100 ľudí, ktorých vidno zvonka ako jedného. A tých niekoľko 100 ľudí má internú (neverejnú IP). Takže ak by dostali moju verejnú IP, tak na nej nájdu router môjho ISP,  odtiaľ odvedený internet na pol Bratislavy, kým by ma našli, tak by ich hľadanie prestalo baviť.

Ale kto je naozaj chuj, je ten, kto ide na DCčko s verejnou IP - taká vec je veľmi nebezpečná a trestuhodná.

Ešte mi nedá podotknúť, že tie nahrávacie spoločnosti sú plné dementov. Pretože ľudia čo si sťahujú veci z internetu, si ich sťahujú predsa preto, lebo si to nekúpia. Ak by si to nestiahli, tak si to nekúpia. Čiže to predstavuje stratu NULA korún. Bude to asi tým, že v USA je hodinová mzda 20 dukátov a CD hudobné stojí 15 - u nás je hodinová mzda nejakých 100 - 120 korún a cd stojí 800 korún. Je to proste napiču a títo dementi to nechápu.

No comments: