Thursday, April 12, 2007

BOARX, s.r.o. - nakokot spolocnost

Takže, chcel som si nájsť prácu (blbý nápad) - tak som išiel na profesia.sk a tam bola ponuka práce na dozor pri detskej trampolíne - tak som teda tam napísal a pozvali ma na osobná pohovor - tu je text emailu:

na základe Vášho záujmu o prácu pri detskej trampolíne Vás pozývame na osobný pohovor, ktorý sa uskutoční dňa 11.04.2007 (streda) o 17:00 hod v ***********************. Prosíme Vás o dodržanie stanoveného času nakoľko máme pred Vami a po Vás dohodnutých ostatných uchádzačov.

ja som jak najväčší kokot prišiel, malo ma upozorniť že človek (asi riaditeľ) čo mi písal, nemá love na vlastnú doménu, ani vlastnú stránku a má šitný chello email. samozrejme tam nikto nebol,  v tej reštaurácii kde sa to malo 
konať personál 
nevedel absolútne nič o akomkoľvek pohovore.

potom som tomu blbcovi napísal mail, že teda čo sa stalo, a on napísal

Pohovor s uchádzačmi sa skončil 16:35. Prevádzkar reštaurácie bol
informovaný. Chybu som spravil ja osobne, keď som Vás po mailovom
kontakte nezaradil do stredajšieho programu. Osobne sa Vám
ospravedlňujem. Výdavky a náklady spojené so zbytočnou cestou vám
refundujeme.

náklady boli nulové - ale ten zabitý čas, joooj, ale o to nejde, ide o to napičuj jednanie, mňa pozvú
na pohovor, ešte povedia že aby som došiel načas, a je tam akurát HOVNO veľké - čo už, ak
niekto niekde uvidí meno Boris Tahy, alebo spoločnosť BOARX, s.r.o. - tak ruky preč a hodiť kameň.

No comments: